wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje/Zwroty

Reklamacje/Zwroty

PROCEDURA REKLAMACJI / ZWROTU TOWARU
 

Aby zgłosić reklamację lub zwrot proszę użyć odpowiedniego formularza:


 

Pobierz: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - PDF


Pobierz: Formularz reklamacji - PDF

 

Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia.

Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu.


Procedura rozpatrywania reklamacji:

  • Reklamowany towar należy dostarczyć pod adres SETCOM ul. Kościuszki 3; 37-100 Łańcut będącej miejscem zakupu towaru.

  • Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.

  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.

  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.


UWAGA!

  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.

  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).

  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.

  • Klient w powyższym zgłoszeniu powinien określić tryb reklamacji, z jakiego chciałby korzystać.

     

W razie wystąpienia jakichkolwiek niejasności prosimy o kontakt mailowy

na adres: setcom@interia.eu


 

 


Przejdź do strony głównej

Kontakt

  • SETCOM
    ul. Kościuszki 3
    37-100 Łańcut
    NIP: 815-165-26-96
  • E-mail:sklep@esetcom.pl
  • Telefon17-225-77-92
  • Gadu Gadu33253257
  • Godziny działania sklepucodziennie 8.30 - 17.00, w soboty 8.30 - 13.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl